فروش سردخانه کانکسی هیمورا[خرید مستقیم از کارخانه] فروش ویژه همراه* تخفیفات استثنایی
سردخانه ثابت, سردخانه ثابت کانکسی
6. ارتقای کمی و کیفی محصولات کشاورزی برای صادرات: نگرش مثبت به صادرات انواع محصولات کشاورزی در وزارت جهاد کشاورزی و تقاضای بالای بازارهای جهانی و منطقهای برای این محصولات و وجود تنوع در سلایق مصرفکنندگان جهانی فرصتی است تا تعاونیهای تولیدی با ارتقای کمی و کیفی شیوههای تولید و آموزش صحیح و آشناکردن کشاورزان با شیوههای جدید تولید، ضمن افزایش درآمد کشاورزان باعث ارزآوری گردند. این امر باعث افزایش رشد چشمگیر صادرات محصولات کشاورزی و ایجاد فرصت ارزآوری برای کشور و فروش تولیدات به بازارهای خارجی و منطقهای میگردد. جمع امتیازهای نهایی ارزیابی عوامل داخلی روی محور Xها و جمع امتیاز نهایی ارزیابی عوامل خارجی روی محور Yها نمایش داده شد. نهایتاً، وزن استاندارد هر عامل در رتبه مربوطه ضرب شد تا نمره نهایی بهدست آید. برای تشکیل ماتریس IFE تعاونیهای تولید، پس از بررسی عوامل داخلی، 32 عامل شناسایی و فهرست شد: 12 عامل مربوط به قوتها و 20 عامل مربوط به ضعفهای تعاونیهای تولید بود. پس از اين که گندم تخليه گرديد، روی آن با چادر مخصوص که از جنس پلی اتيلن است، پوشش داده می شود. نتایج مطالعه هائو وهمکاران (Hao et al., سردخانه ثابت 2018) در چین نشان داد که تعاونیهای کشاورزی با وضع مقرراتی، محصولاتی با کیفیت را از کشاورزان میخرند و به عمدهفروشان و خردهفروشان با قیمت بالاتر میفروشند. Artic le has been created wi th t he help of GSA C ontent Gen erator Dem oversion !
سردخانه ثابت کانکسی
بدیهی است که اگر سردخانه دارای قفسه باشد، محصولات بیشتری را در خود جای خواهد داد. دراینراستا، قالیباف و کرمی (1390) به این نتیجه رسیدند که راهاندازی مراکز تحقیقات صادراتی و بازاریابی با فراهم کردن بستر مناسب برای بهرهگیری از فناوری اطلاعاتی بهمنظور بازاریابی و تبلیغات برای گسترش فعالیتهای بازاریابی باعث شناسایی و استفاده بیشتر از مزیتهای صادراتی مناطق آزاد تجاری- اقتصادی در جهت سودآوری هرچهبیشتر صادرات خواهد شد. منطقه آزاد تجاری- صنعتی ماکو به دلیل داشتن موقعیت جغرافیایی مناسب، یعنی همجواری با کشورهای همسایه (ترکیه، آذربایجان، ارمنستان)، فرصت استثنایی برای شرکتهای تعاونی تولید ایجاد کرده است تا با استخدام تحصیلکرده های کشاورزی و انجام تحقیقات بازاریابی و نیز با بهرهگیری از سرمایهگذاران مبادرت به راه اندازی بخش بازاریابی و صادرات در درون خود بنمایند. 3. بهکارگیری کارکنان و مدیران تحصیلکرده و نیروی انسانی متخصص در تعاونیهای تولید: عدم بهکارگیری مدیران تحصیلکرده و نیروهای متخصص آشنا به اصول و قوانین بازاریابی در تعاونیهای تولید باعث شده بود که آنها هیچگونه فعالیتی درزمینه بازاریابی و صادرات، علیرغم داشتن فرصتهای لازم، نداشته باشند؛ لذا با توجه به وجود نیروی کار تحصیلکرده کشاورزی در گرایشهای مختلف، بهویژه اقتصاد و بازاریابی، میتوان با بهرهگیری از آنها بر مشکلات فوق فائق آمد.
مهمترین فرصتها (O) عبارت بودند از: نگرش مثبت به صادرات در وزارت جهاد کشاورزی؛ موقعیت جغرافیایی مناسب منطقه آزاد ماکو از جهت همجواری با کشورهای ترکیه، نخجوان، ارمنستان و منطقه آزاد قفقاز؛ نیروی کار تحصیلکرده کشاورزی در گرایشهای مختلف بهویژه اقتصاد و بازاریابی؛ عزم دولت برای توسعه صادرات غیر نفتی؛ و وجود تنوع در سلایق مصرف کنندگان جهانی. مهمترین نقاط قوت (S) عبارت بودند از: پتانسیل تولید بالا در انواع محصولات، وجود مزیت نسبی در تولید بعضی از محصولات تجاری و علاقهمندی تولیدکنندگان به فروش محصول خود به شرکتهای تعاونی تولید. گرمای توليد شده براثر تنفس، باعث بالا رفتن دماى انبار مى شود که نکته ى بسيار مهمى درمورد نگه دارى مواد غذايى، به خصوص سبزى و ميوه مى باشد. با افزودن مقدار کمی اسيدسيتريک بعد از پاستوريزه و هموژنيزه کردن می توان جدا شدن مواد جامد شير منجمد را بعد از انجمادزدايی کاهش داد. ساندویچ پانل یک ساختار سبک و مرکب است که از دو طرف به دو لایه محدود شده و در وسط یک لایه عایق قرار داد. ماده عایق، بسیار نرم، سبک و دارای خواص فیزیکی مناسب است. 1. استفاده از سرمایهگذاران برای ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی: کمبود صنایع تبدیلی و تکمیلی و فراوری مناسب برای تولید محصولات ثانویه و نبود سردخانه و انبار برای نگهداری محصولات کشاورزی از مهمترین ضعفهای تعاونی تولید بود که کشاورزان به دلیل ضعف بنیه مالی و عدم توانایی سرمایهگذاری و استفاده نامناسب از سرمایه و ضعف فرهنگ مشارکت و عدم ارتباط با تعاونیهای دیگر توان ایجاد این صنایع را نداشتند؛ درحالیکه ایجاد منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو فرصتی را پیش روی تعاونیهای تولید قرار داده تا از مزایای منطقه آزاد استفاده و با تشویق سرمایهگذاران داخلی و خارجی در منطقه به ایجاد زیرساختهای لازم برای بازاریابی و صادرات اقدام نمایند.
این امر با تکمیل زنجیره ارزش، کشاورزان را ترغیب به کشت محصولات متنوع بر اساس سلایق مصرفکنندگان داخلی و خارجی و رساندن محصولات خود در طول سال، به بازارهای هدف میکند. این مقاله در حیطه زنجیره تأمین محصولات زراعی فسادپذیر قرار میگیرد. افزودن این ویترین میتواند علاوه بر زیبایی به نمایش محصولات نگهداری شده در سردخانه کمک کند. ١٨- زمان نگهداری بيش از ٢ سال می باشد. در صورتی که می خواهید سردخانه 50 تنی با ارتفاع پایین تر داشته باشید، 11 متر طول، 6 متر عرض و 3 متر ارتفاع نیز می تواند حجم 200 متر مکعب را فراهم آورد. در اين روش، ابتدا زمينی به طول ٢١٠ متر و عرض ٢٧ متر انتخاب می کنند و پس از زير سازی و شيب لازم را در نظر می گيرند و سپس روی آن آسفالت می ريزند و برای محصور نمودن دو طرف زمين، از بلوک های سيمانی به طول ٣ متر، ارتفاع ٩٠ ــ٥٨ سانتی متر، ضخامت قسمت زيرين ١٥ و بالايی ١٠ سانتی متر مجهز به ميلهگرد می باشد. قیمت سردخانه سیار به ضخامت ساندویچ پانلی که در دیواره ها و سقف آن استفاده شده – ابعاد و ارتفاع آن و … سردخانه کانکسی در سه دسته ثابت ، متحرک و ویترینی تولید می شوند که قیمت این سردخانه ها بستگی به ابعاد در نوع کندانسیگ یونیت و ضخامت عایق و …